15.02.2010

Da var det på tide å starte min egen blogg..

Hvor skal jeg begynne? Er iallfall med inspirasjon fra LinaLeth til at jeg begynner den bloggen her. Synes hun gjør en super jobb med siden sin! Selv er jeg mamma til ei lita jente, Emma Louise, som straks blir 5 måneder, den 19 februar. Jeg forguder henne over alt på denne jord.
Hadde dåp til henne for grovt 2 uker siden, skal si det var en stolt mor da ja!! Skal få lagt inn litt bilder, og oppdateringer i dagene som kommer.
I år så hadde jeg min første morsdag, kunne ikke gjøre så mye, men dro til oppdal med mormor for å besøke oldemor. Så det var godt å bare få et par ekstra dupper og ekstra kos i dag!!

Til alle mødre der ute, håper dere hadde en super morsdag!!


En stolt mor, på dåpsdagen med lille Emma :)

1 kommentar:

  1. Jøss, nevnt i første innlegg og greier! Blir spennende å følge med på bloggen din, og se hva du får ut av den.... Arti sjøh!! :D
    Lykke til! :)

    Klem fra Loke og Lina....

    Ps. Fikk innmari lyst på sånn dessert som du har i headeren....*løper inn i skapet og ser om det muligens er noe søtt og finne*

    SvarSlett